Moderne communicatie is digitale communicatie

Er komen steeds minder postbezorgers en postzegels worden steeds duurder.

Raar? Nee, helemaal niet. Digitale communicatie neemt steeds meer de functie van geschreven documenten over. De afgelopen jaren hebben wij ons voorbereid op de ontwikkeling van een compleet product op dit gebied. Wij zijn er klaar voor. U ook?

Oh, u stuurt nog een papieren nieuwsbrief naar uw klanten en relaties? Een paar vragen dan:

  • Verschijnt de nieuwsbrief altijd op tijd ?
  • Heeft u soms moeite om onderwerpen te vinden ?
  • Is uw nieuwsbrief actueel als hij uitkomt?
  • Bent u tevreden over de tekst, foto’s en opmaak?
  • Komt uw nieuwsbrief terecht bij de juiste persoon ?
  • Ofwel: Is een gedrukte nieuwsbrief eigenlijk niet veel te duur?

De Digitale Nieuwsbrief (DDN)

DDN is een korte nieuwsbrief die geheel in uw eigen huisstijl verschijnt bij een door u aan te geven e-mail adressenbestand. Wij verzorgen tekst, de foto’s opmaak en we bewaken het logistieke traject. Natuurlijk zorgen we er ook voor voor dat de nieuwsbrief exact op tijd op de juiste plaats is.

Een paar voordelen:

  • Bewaking van het logistieke traject
  • Kort traject tussen start en einde productieproces
  • DDN komt altijd binnen op de computer van uw relaties
  • Door de korte en krachtig geschreven berichten zal de ontvanger de brief ook daadwerkelijk lezen
  • Het aanpassen van het ontwerp gaat in een handomdraai
  • Een extra nieuwsbrief kan binnen 24 uur bij een geselecteerd adressenbestand binnenkomen

U bent van de kosten van verzending af: aanpassingen in het adressenbestand worden direct doorgevoerd, zodat ook nieuwe klanten of potentials meteen in uw bestand zitten.

De Digitale Nieuwsbrief is het goedkoopste en beste alternatief voor een geschreven en gedrukte nieuwsbrief.

Het Klanten Volg Systeem (KVS)

De Digitale Nieuwsbrief, een ‘must’ in moderne communicatie, maar… onze service reikt nog veel verder. Wij verzorgen namelijk ook uw gedigitaliseerde prospectcommunicatie volledig op maat.

Een voorbeeld: U heeft een mogelijk in uw product of dienst geïnteresseerde klant.

In onderling overleg kunnen we een digitaal klantenvolgsysteem (KVS) opstellen, waarbij de potential periodiek op de hoogte gehouden wordt van uw producten of diensten.

Nieuwe klanten kunnen ook in een dergelijk systeem worden ingepast. Zo kan iemand die een product heeft gekocht, direct na de aankoop digitaal worden gefeliciteerd. Even later krijgt hij een uitnodiging om zijn aankoop op te halen, een foto van zijn aankoop, een uitnodiging voor het ondertekenen van de overeenkomst of een andere melding.

Ook later kunt u de klant blijven volgen. Na zes weken de vraag of de aankoop bevalt, na zes maanden wijzen op een goedkope onderhoudsbeurt, na een jaar een uitnodiging voor een evaluatiegesprek, na anderhalf jaar een leuke aanbieding etc.

U geeft aan op welke manier u wilt communiceren. Wji zorgen ervoor dat de bestaand klant, nieuwe klant of mogelijke klant direct op de juiste plaats in het digitale systeem wordt ingevoerd. En altijd in de vormgeving van uw eigen bedrijf, altijd klantvriendelijk en altijd met de mogelijkheid voor de klant om uit het digitale systeem te stappen als hij geen ‘post’ meer wil ontvangen.

Waarom VLG

  • Omdat we in onze organisatie alle kennis en mogelijkheden hebben verzameld die nodig is om optimaal te voldoen aan elke vraag op het gebied van digitale communicatie.
  • Omdat we ons terdege hebben voorbereid op deze serviceverlening.
  • Omdat teksten schrijven ons vak is, omdat we alles kunnen op het gebied van gereguleerd e-mail verkeer, omdat we beschikken over een ruime mate van communicatie expertise.
  • Omdat we zelf vormgeven en omdat we weten dat ondernemers wel willen, maar een beetje hulp op dit gebied wel kunnen gebruiken.

Meer weten? In 30 minuten kunnen we u precies laten zien wat er allemaal mogelijk is. Bel gerust voor een vrijblijvende afspraak.

Wij zijn er klaar voor.