Uw domein is gemigreerd naar een nieuwe server (sox08).

Wij houden ons serverpark up to date. Zo zorgen we voor een veiligere en snellere omgeving van uw website en e-mail.

Voor afnemers die gemigreerd zijn (of worden) van server sox06 naar sox08 hebben we de onderstaande pagina waarop u een uitleg vindt en de antwoorden op de meest gestelde vragen.

Er verandert niet veel voor u

Over het algemeen gaat u als mailgebruiker helemaal niets merken van deze omzetting. In sommige gevallen kan het voorkomen dat u een kleine aanpassing moet doorvoeren in uw e-mailaccount. 

De inkomende en uitgaande emailserver veranderen van sox06.nl in sox08.nl. Dat is ook de plaats waar we uw nieuwe mail opslaan. Uw wachtwoord verandert niet.

U kunt altijd bij uw mail

Via onze webmailclient  kunt u altijd bij uw berichten. Log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Veel gestelde vragen

Mocht u tegen problemen aanlopen of vragen hebben, dan vindt u onderstaand de meest gestelde vragen en korte antwoorden. En boven alles geldt dat we u bij problemen gewoon helpen totdat u weer probleemloos mail verzendt en ontvangt.

U logt in met uw e-mailadres en wachtwoord. De servergegevens zijn dan als volgt:

Inkomende mail:

Server: sox08.nl
Beveiliging: SSL/TLS
Poort: 993

Uitgaande mail:
Server: sox08.nl
Beveiliging: SSL/TLS
Poort: 465

Vervelend. Ga naar https://webmail.sox08.nl in uw webbrowser. Log in het met uw e-mailadres en wachtwoord

Als u niet meer weet wat het wachtwoord van uw e-mailadres is, dan stuurt u een e-mailbericht via het contactformulier op deze site. Wij nemen dan contact op en sturen u uw nieuwe wachtwoord toe.

Ja ook de instellingen op uw telefoon of tablet moeten worden aangepast op de nieuwe server

Wanneer u driemaal een verkeerd wachtwoord ingeeft op een van onze servers wordt uw ip-adres geblokkeerd. U krijgt dan 24 uur geen toegng meer. Dat gebeurt om uw account beter te beschermen. Iemand die een wachtwoord probeert te raden is na drie verkeerde pogingen afgesloten van toegang.

Dat geldt niet alleen voor de e-mail, maar ook voor de website. De snelste manier om te checken of u geen toegang meer heeft is een bezoek aan uw website. Ziet u die verschijnen? Dan bent u niet geblokkeerd. Kunt u de mail niet ophalen maar komt ook de website niet in beeld en ziet u de pagina webmail.sox08.nl ook niet? Dan staat u tijdelijk op de zwarte lijst.

Ik sta op de blokkadelijst wat nu?
Ga naar www.watismijnip.nl bovenin de pagina die u bezoekt verschijnt uw ip-adres, kopieer dit adres en geef het aan ons door. Dat gaat het handigst via het contactformulier op deze site. Wij zorgen dan dat u van de zwarte lijst wordt afgehaald.

Wanneer u driemaal een verkeerd wachtwoord ingeeft op een van onze servers wordt uw ip-adres geblokkeerd. U krijgt dan 24 uur geen toegng meer. Dat gebeurt om uw account beter te beschermen. Iemand die een wachtwoord probeert te raden is na drie verkeerde pogingen afgesloten van toegang.

Dat geldt niet alleen voor de e-mail, maar ook voor de website. De snelste manier om te checken of u geen toegang meer heeft is een bezoek aan uw website. Ziet u die verschijnen? Dan bent u niet geblokkeerd. Kunt u de mail niet ophalen maar komt ook de website niet in beeld en ziet u de pagina webmail.sox08.nl ook niet? Dan staat u tijdelijk op de zwarte lijst.

Ik sta op de blokkadelijst wat nu?
Ga naar www.watismijnip.nl bovenin de pagina die u bezoekt verschijnt uw ip-adres, kopieer dit adres en geef het aan ons door. Dat gaat het handigst via het contactformulier op deze site. Wij zorgen dan dat u van de zwarte lijst wordt afgehaald.

Het kan zijn dat u er zelf niet uitkomt. Vul in dat geval een contactformulier in op deze site. Dan melden we ons snel en gaan uw probleem samen oplossen. Indien nodig nemen we uw systeem op afstand over

Een Imap e-mailaccount heeft een beperkte capaciteit. Wie duizenden (of soms meer) berichten in het account heeft staan in verschillende mappen kan tegen de limieten van het account aanlopen. Neem in dat geval contact met ons op. We zoeken dan een beter passende oplossing voor u.